From:
Jan Armann <[log in to unmask]>
Date:
Sun, 16 Feb 2003 11:56:17 +0100
Amicos e particularmente Martijn e Jollino.

Io opina que plures, como io, besonia plus instructiones. Hic es lo que io
ha facite hodie.

1. Visitate un IRC foro via le sito de UMI e ha usate le nomine "janne". Duo
personas esseva presente ma necuno ha me respondite. Proque non? Io ha
disconnectite.

2. Io ha discargate e installate le programma mIRC6.2

3. Io ha pagate 20$ via PayPal pro registration. PayPal ha confirmate re
reception ma io ancora ha nulle information de IRC como inscriber me.

4. Io non sape como contactar le correcte foro de mi computator. - Io ha
"broadband" e es connectite tote le die. Io pote tener le canal aperte tote
le die e esser un persona contactabile pro visitatores. Como es io
"eveliate" si qualcuno vole parlar? Alcun sono?

Probabilemente plus interlinguistas vole facer como io. Plus information
desirabile. Gratias!

Janne