From:
Stan Mulaik <[log in to unmask]>
Date:
Sat, 22 Mar 1997 20:15:20 EST
Io e mi sposa justo ha retornate nos de vider le cometa Hale Bopp del
entrata a mi casa.  Isto es le secunde nocte que nos ha vidite lo in le
celo nord-west a circa 1940 horas.  A Atlanta illo es visibile circa 25 grados
in alto del horizon. Isto es mi tertie cometa e le plus dramatic.  Illo
ha un centro compacte de que flue un cauda nebulose in le direction opposite
del sol (que es justo sub le horizon).  Le lumine del sol dispersa le
materia gasose del superfacie le cometa in le direction via del sol. On
dice que le cometas es componite de glacie.

Stan Mulaik

ATDT 8944139