From:
Kjell Rehnström <[log in to unmask]>
Reply To:
Date:
Tue, 21 Nov 2000 07:56:32 +0100
Horacio Martinez wrote:

> Ma il ha alcun cosa pejor como que le jornales a vices inclusive elimina le marcas de accento, e isto me pare vermente negative.

Ego apprendeva que in le francese on nunquam pone le accentos SCRIBENTE PER MAJUSCULOS. Pote il esser un influentia francese? Un littera accentuate exigera plus de spacio. Forsan isto es le ration.

Esque il ha casos ubi le parlatores native pone le accento in un altere loco quam in le forma scripte del espaniol? Ego pote ben imaginar que le scholas face un energic battalia in favor del accentuation in le lingua scripte. Mi sol cognoscentia del espaniol es que ego ha legite un curso de illo per phonobandas et probate studiar lo al universitate un massa de annos retro.

Amicalmente

Cellus