From:
Date:
Sat, 24 Aug 2002 15:41:56 +0200
Pawel Wimmer in Re: Formas collateral in dictionarios electronic

>A proposito: de que copyright e questiones juridic tu (Janne) pensa quanto
>a dictionarios electronic?
>Pawel

Belle iste demanda per Pawel! Si io lege in le IED que io comprava per le
Servicio de Libros, io trova un Frederick Ungar Publishing Co. de Newe York
qui reclama un copyright per le anno 1951.
Forsan postea 50 annos iste obra deberea esser de dominio public
actualmente.
Io non es assi certe e totevia le derectos de autor deberea haber un
validitate de 50 annos, mesmo in sede international. Comocunque io scribe de
memoria sin un recente documentation.
Io es in pension e isto me vade ben!
Si io accede al pagina http://www.interlingua.com/statutos.htm , oh Deo! il
era annos que io non lo faceva e totevia, sin leger, io observa que nihil
deberea esser mutate in le "Statuto" del UMI, assi pro me iste Union Mundial
pro Interlingua resta un "non validitate juridic que, inter alteres, non ha
patria". Totevia il es melio evitar iste questiones, nonne?
Alora qui deberea esser le titular de derectos?

Scribe ancora Jan Armann:

>Mi pensata a copyright etc esseva in general. Io sape par exemplo que le
>Deutsch Interlingua Worterbuch es libere, ma io non es secur re alteres. Le
>situation del Svenska-Interlingua es dubitose.
>
>Io ha pensate que il es importante a observar lo. Io non intendeva
>tentationes prohibitante.
>Io ha altere motivos - le proposition non es le plus importante o
>interessante pro nostre movimento ma isto es un position personal. Nos debe
>usar nostre fortias a plus importante cosas.
>
>Janne

E io pensa que iste es ancora altere questiones, securmente valide.
Ma, si uno debe considerar solmente le IED, ben facerea Ensjo a tutalar le
integritate del obra - mesmo pro un valor historic -  e, al contrario,
necuno deberea haber problemas con illo que es assi datate e, forsan ora
pertine a necuno.

Mario Malaguti

http://www.mariomalaguti.it

Chiacchiera con gli amici online, prova MSN Messenger:
http://messenger.msn.it