From:
Kjell Rehnström <[log in to unmask]>
Date:
Tue, 23 Mar 2004 13:59:42 +0100
2004-03-23 kl. 11.35 skrev Georg Schmid:

> Car Kjell
>
> coinsidentemente io ha trovate alicun que, me sempla, pote ser illo
> que tu
> ha mentionate qua "taxa de factor temporal". Il son due pensatores,
> Karl
> Gustafson e Johan Hultman de svedia que han propagate le idea del
> "Tidsfaktorekonomi" (Economia del factor de tempo). Vide
> www.algonet.se/~johnnyfg/economy/tfe1.htm esque es isto illo?

Justo, exactemente! Karl Gustafson e Johan Hultman, es le personas qui
ha laborate in favor al taxa del factor temporal in Svedia. Durante
nostre incontros pro interlingua in Stockholm ego faceva cognoscentia
con un femina qui se interessa de isto. Ego mesmo discuteva le cosa con
un amico qui es multo plus versate in economia que ego, ma ille
comprendeva nihil, forsan pro mi balbutiante explicationes.

Kjell R