From:
Acsinte Simona <[log in to unmask]>
Date:
Tue, 2 Sep 1997 10:44:17 +0100
On Thu, 28 Aug 1997, Allan Kiviaho wrote:

> ========================
> BENVENITE LE ROMANIANIS!
> ========================

Car Allan,

Io vole ingratiar te pro tote le parolas agradabilissime pro nos e anque
de escusar me pro responder post un temore tanto longe. Io non pote
parlar o scriber multo ben in Interlingua e pro isto io es felice quando
io pote apprender. Isto es le motivo pro que io tenta scriber super le
lista, ma io vole escusar a tote nostre amicos e anque a te pro tote mi
erores gramatical o lexical.

 > Car Simona e altere romanianis!

 > Io me multo gaude de haber un gruppo de romanianis in
> INTERLNG. Il es bon de haber plus membros romance in
> nostre gruppo perque nos parlatores de linguas
> non-romance ha besonio de inseniantes qui ha un bon
> "aure" pro linguas romance.

Anque io crede que nostre presentia in iste lista de discutionnes es pro
un bon causa: la propagation de Interlingua super tote le mundo. Io e mi
amicos vole ajutar pro isto.

> Io ha essite desde 45 annos un amico phanaticissime de musica folklore
> romanest. Nostre familia ha visitate
> Romania solmente un vice, in 1979 o 1980, in Neptun (Mangalia).

Isto es un ver surprisa! Io sapeva que Romania es un pais quasi
incognoscite pro multe personas, ma quando io esseva al Conferentia de
Strasbourg io ha vidite que tres personas pote parlar un pauc mi lingua.
E nunc io habe un altere surprisa: tu sape de Romania plus que io
expectava! Es un sol problema: tu ha visitate Romania in le tempore le
plus mal pro le romanianis. Assi, tu debe venir nunc in mi pais, quando
nos non es plus timorate de parlar quo nos pensa e de pensar quo nos
vole. Io sape que isto es un problema banale pro vos, ma in Romania
essseva un problema vital.

 > Nos faceva excursiones multo interessante a Bucuresti,
 > Sina, Bran (le castello del Vlad Tepes III, le famose
> Dracula!), Brasov, un mina de sal incredibile, Dunarea
> etc.

Tu ha habite bon guidos, ma si tu vole visitar ancora un vice Romania,
io se secur que nos pote monstrar altere locos multo interesante.

> Quando le grande orchestra symphonic (110 violonistas!,
> Ion Voicu como solista) de Bucuresti concertava in Helsinki
> e jocava le Rhapsodia Romanian numero 1 de Eugen Enescu io me cadeva in
> trance ...!

Iste concerto es un de mi preferates. Ma, io debe facer un corectura: io
crede que tu parlava de George Enescu. Non es un problema, io es felice
que tu cognosce anque le partes bon de mi pais!

Con multissime gratias,
  Simona Acsinte