From:
Date:
Mon, 22 Jul 2002 20:29:26 +0200
Jacques Dehée wrote:

> (...)
>  Mesme in Francia le inseniamento del orthographia
>  ha devenite superficial. Le juvenes scribe come illes audi.

Isto es un observation que tu pote facer in quasi omne paises.
Al minus ci in Svedia on ha minus de horas de ortografia que on
habeva antea.

>  E ultra Europa il ha le mundo, le mundo del vinti-prime
>  seculo, non le vostre, non le mundo de 1951.

Ego dice le ben venite a omnes qui vole usar interlingua.

>  Le colonias son devenite independente.
>  Le mundo se aperi e vos claude Interlingua.

Quando ego comenciava interessar me in interlingua il era quasi
on fenestra se aperiva. De aere fresc.

>  Mesmo Kjell Rehnström es incapabile de maestrar
>  le Interlingua tal que vos lo conservate.

Vole ben indicar quando ego non ha maestrate interlingua!

>  E ille ha permittite a esperanto entrar in Interlng.

Que? Ego ha sempre scribite in interlingua in iste lista. vole
ben demonstrar un sol message que ego ha scribite in un altere
lingua, salvo gaudiose vocos in scandinavo o finno a vices!

>  Ille e Pawel scribe in un sito esperantista.

Isto es interessante novas, e como es que tu lo sape, esque il
non es que tu al minus lege le mesme sito!

Ego non comprende iste sectarianismo que tu demonstra. A vices
ego lege un libro in anglese o scribe in anglese, multo mal,
certo, ma nonobstante. Ego non scribe in anglese pro scriber in
anglese, assi que ego non scribe in esperanto pro scriber in
esperanto, ego scribe pro communicar.

Si il te interessa, lo que es dubitabile, ego sequeva le gruppo
de discussiones de esperanto pro eventualmente rectificar
disinformation re interlingua que a vices appare in iste gruppo.
Ma il non es practic mantener un presentia que solo se traduce
per "Ille qui sempre scribe in re interlingua".

> Le lectiones de Kjell Rehnström son lectiones de un idiota

On debe audir multo ante que le aures cade del capite!

Kjell R