From:
Jay Bowks <[log in to unmask]>
Date:
Mon, 30 Oct 2000 01:29:50 -0500
MARIO MALAGUTI ad [log in to unmask] ha scripte in 2000/10/29 6:26 PM:
> Io ha respecto pro tu fide, si tu me parla del Biblia, ma que tu scribe re
> iste "grande", tu me provoca un salutar risada.

Si grande in le senso que illes ha postos alte in
le organisation del Union de Interlingua. Io crede
que nos debe vider le representantes del Union esser
plus active in iste foro... non crede tu?

> Ma quanto ha vos scribite in iste weekend?

Multo plus que in altere dies, non crede tu Mario?
Visita le sito http://www.egroups.com/group/interlingua
e tu videra un multitude de additiones de un tal jjbowks ;-)

> Mario e le realitate de Interlingua.

Nos omne ha un realitate, lo miraculose es que nos
pote comprender le realitates de un altere, accorda tu?

Io va cambiar le titulo del message que ora non tracta
del "belle" accento italian.

Amicalmente,
jay b.