From:
Luca Ghitti <[log in to unmask]>
Date:
Wed, 15 Aug 2001 09:20:30 +0200

> Si:
> "Mario, qui trova un solution" es "Mario, che EL trova na solusion"
> "el" = ille
> Le negation on face con "no" = "non".
> Mario trova = Mario el trova
> Mario non trova = Mario no el trova
> Sed frequentemente on pone no+el = nol.
>
> --
> Saluti,
>     Mardy
> http://www.interlingua.com

Si, isto pote esser le traduction correcte del phrase. Io mesmo pensava a
iste "nol" como un forma contrahite de no+el.

In mi dialecto de Lombardia oriental le mesme phrase es assatis diverse,
"Mario, che nol trova na solusion = qui non trova un solution" deveni:
"Mario che el tróa miga na sulusiù".  Le phrase negative es date per le
parola "miga" que es un forma dialectal del antique parola italian mica:
mica de pan. In italiano actual le parola correcte es "briciola". In
interlingua io pote dicer litteralmente: Mario qui ille trova mica
un solution"!
Le mesme parola on pote haber etiam in nostre italiano regional e familial:
"Mario che trova mica una soluzione". Sed io trova in mi dictionario
que iste phrase non es multo recommendabile in un correcte italiano

Micamente vostre.

Luca Ghitti