From:
Lars Rosenmeier <[log in to unmask]>
Date:
Mon, 6 Nov 2006 15:21:23 +0100
>From: robocap on wind <[log in to unmask]>

>No, io diceva que desde le II seculo ante Ch. un forma international de
>Latino se diffundeva extra Italia (como occurreva anque al Anglese post le
>XVII sec.), e que iste forma esseva un derivation del ver Latino, i.e. le
>Latino volgar. Iste "InterLatino" esseva sancite e codificate in un de
>prime Concilios del Ecclesia Catholic (535 p.Ch.? Io non memora ben), ubi
>se acceptava le pronunciation barbare (p. ex., "ce, ci" pronunciate "che,
>chi" al anglese, "ti" + vocal pronunciate "ts" + vocal, etc.) "pro favorir
> [...]

Aha... Esque io comprende correctemente, que vostre interesse in iste lingua
dunque es "historic" - il ha nulle latinistas qui in effecto lo
parla/scribe? (E su forma exacte non es completemente cognoscite hodie?)

Lasse me demandar plus concretemente: Quando vos latinistas vos incontra in
reuniones etc. pro parlar in voce - qual lingua parla vos? Le latino
"classic" (in le forma scribite con su multe conjugationes etc.)? O alcun
standardisation del lingua que on *parlava* (in voce) in le imperio roman?

Am.
Lars

Ta' på udsalg året rundt på MSN Shopping:  http://shopping.msn.dk  her
finder du altid de bedste priser