Date:
Tue, 13 Nov 2001 12:16:51 +0100
On Mon, Nov 12, 2001 at 01:55:03AM -0500, STAN MULAIK wrote:
> labor require le nove systema.  In le interim va un altere
> compania producer un equalmente o melior systema?

Illo depende del uso que tu vole facer de tu computator. Si tu non es
interessate a jocos io volerea suggerer te de usar Linux. Totevia, come
multes sape, il pote esser difficile a configurar e usar a prime vista.
Plure effortios ha essite facite per le communitate de developpatores
pro render lo un systema plus facile e appetibile pro le nove
utilisatores, e il sembla que le situation se meliora rapidemente.

Le problema es que Microsoft nos ha vitiate, presentante nos un systema
apparentemente facilissime, e le computator ha devenite pro le utentes
un cosa multo familiar e a vices personal. Quando alicun problema accide
re le computator, on pensa que on pote resolver lo privatemente, sin
adjutas externee. Alicun vice on lo sape resolver, altere vices on crea
problemas plus grande e on protesta que "le computator non functiona!".

Ma quando on ha problemas con le automobile, esque on lo prova resolver
lo privatemente? No, usualmente nos lo porta apud un mechanico.

Perque iste differentia de comportamento?

Linux, un vice que illo ha essite configurate correctemente, functiona
per annos sin necessitate de intervention. Jammais.
Omnes sape que isto con Windows non es ver, ma quasi omnes sape
reinstallar windows quando un problema accide.
Infortunatemente, il non ha (o il ha extrememente pauc) botecas de
assistentia tecnica super Linux, perque pauc personas lo usa; iste es un
circulo vitiose! :-(

--
Saluti,
    Mardy