From:
Erik Enfors <[log in to unmask]>
Date:
Sun, 27 Nov 2005 00:03:37 +0100
From: "Alberto Mardegan" <[log in to unmask]>
To: <[log in to unmask]>
Sent: Saturday, November 26, 2005 5:03 PM
Subject: [INTERLNG] Bandiera de interlingua

Car amicos!

Anque io opina que il es neccessari que nos finalmente decide re un
symbolo/bandiera pro interlingua. Le "I" non es bon perque illo sempre es
comprendite como "information".
Alora IA o ia es melior perque  IA o ia es le abbreviation decidite per ISO
http://www.w3.org/WAI/ER/IG/ert/iso639.htm
    Ingvar Stenström anqu ha proponite un belle logo/bandiera ante plure
annos e nos lo usa cata mense quando nos nos incontra in le Café de Linguas
(Språkcaféet) in Göteborg. Alora on parla linguas differente al tabulas
differente e nos besonia un symbolo pro nostre lingua.

In mi blog vos pote vider iste exemplos http://untorrente.blogspot.com/
P.f. observa que le detalios de iste exemplos forsan debe esser ameliorate
per expertos.

    Allan Kiviaho ha proponite plure bon imagines in su pagina
http://www.interlingua.fi
(clicca Heraldica de interlingua).
Io spera que Alberto succedera con iste question importante malgrado que il
ha personas qui previemente ha demonstrate que illes non vole haber un
symbolo/bandiera del toto.

Bon successo, Alberto!

Erik Enfors
Vallåkergat.25