From:
Jesper Olsson <[log in to unmask]>
Date:
Fri, 22 Aug 1997 20:55:47 -0100
Car lististos e lististas!

>Hm... Io con mi 24 annos haberea appreciate multo haber componite iste
>gruppo juvene.

Io debe confessar que anque io ha 24 annos - e io esseva in Strasbourg. :)

Sed io es completemente de accordo con le ideas de Alix - parlar con le
filias francese in francese es un temptation ver!

>Tamben, le europeos habe fama in Brasil de esser troppo seriose,
>frigide, claudite. (O forsan le brasilianos son *troppo* discontracte e
>aperte? :^D ) Ma io crede que, a despecto de tal fama, totes presente in
>le conferentia era personas affabile e receptive.

SI! In Europa le svedeses ha fama de esser claudite e frigide. Sed io me
decideva de esser un poco minus svedese in le conferentia - e io habeva
multe occasiones de parlar interlingua, lo que esseva un del rationes pro
le conferentia.

E io ha incontrate UN sol brasiliano, Ramiro, qui esseva presente in
Strasbourg, e io non pote dicer que ille esseva troppo aperte (o troppo
claudite...). :)

Salutes in haste
Jesper

Jesper Olsson