From:
Date:
Fri, 19 Jul 2002 13:05:25 +0200
Car Kjell Rehnstrom, sin facer un fatiga enorme con le integre tu message,
io prende un pecietta, illo initial:

>Lo que me iritava quando ego comenciava aprender interlingua era le facto
>que le
>ortografia colateral non era demonstrate in le actual variante de
>interlingua,
>ma plus tosto in un plus _moderne_ variante.

e io lo rende assi:

Quello che mi irritava quando io cominciavo ad apprendere interlingua era il
fatto che l'ortografia collaterale non era dimostrata in alcuna variante di
interlingua, ma piuttosto in pił moderne varianti.

(ma piuttosto in varianti pił moderne)

Con iste orthographia tu con interlingua es proxime al italiano a 90%, io
reputa. Que facer a iste puncto? Tu poterea scriber in italiano e isto
sufficerea pro le integre mundo, nonne?

Io poterea cercar un altere contributor qui vole ingagiar se con me in un
defia. Si ille jam cognosce interlingua sufficientemente, in un sol mense,
ille deveni mi discipulo e coautor, e insimul nos realisara le base de un
curso celere ab interlingua al italiano.
Qual defia!

Chiacchiera con gli amici online, prova MSN Messenger:
http://messenger.msn.it