From:
Jay Bowks <[log in to unmask]>
Date:
Tue, 24 Feb 2004 18:11:38 -0500
Car amicos,
Io invia iste message de Julio (Jay D.)
al lista. E peti a nostre administratores
del lista adjuta pro ille in poter inviar
messages. Forsan un problema de
subscription al servitor del lista.

Julio nostre amico ha perdite a su patre
in morte le jovedi passate e ille me petiva
inviar iste message de ille al lista.

Con reguardos amical, si triste,
Jay B.

From: "Jay Dobkin" <[log in to unmask]>
> Car fratre JJ:
>
> Mi patre moriva le jovedi. Desde tunc, o le venerdi, io ha essayate
> inviar isto a INTERLNG--al qual io non ha essite subscribite desde
> que mi adresse de email cambiava in octobre (justo depois Eli & Miranda
viagiava a Wales &
> como le salute de mi patre, que esseva bon pro 86 annos usque le estate,
> deveniva pejor). Io ha essite de plus distracte pro subscriber me un
altere vice;
> recentemente io lo essayava ma illo non functionava pro alcun ration & io
ancora non poteva inviar messages.