From:
Jay Bowks <[log in to unmask]>
Date:
Sun, 6 Jul 1997 21:59:47 -0400
http://www.cheshire.net/~jjbowks/langlink.html.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Io essayava iste nocte de accessar al pagina de Paolo in Naz.com
mais illo non functionava pro me.

le contento del pagina blanc que io trovava, habeva le sequente
"code"...

<!DOCTYPE HTML PUBLIC "-//IETF//DTD HTML//EN">

content="text/html; charset=iso-8859-1">
<title>Untitled Normal Page</title>
</head>

<script language="VBScript">
<!--
Sub window onLoad()
window.location.href = "http://personal.naz.com/personal/interlng"
end sub
-->
</script>

Io decideva vider le source del pagina proque illo me inviava un message
que le "script" del pagina non functionava, e io recognosceva que illo
esseva scripte in VBScript, le qual es un del varies "scriptos" del rete
pro facer cosas interessante occurrer in le monitor ma io solo succedeva
in reciper un "scrinio" (ang. "screen" :-) tanto blanc como le album famose
del Beatles. :-)))

Io crede que le compania debeva de cambiar su nomine a NASO.COM, illo
esserea plus comic e io suggere que nemo toma isto multo
"personal/personal"-mente. :-)

Alcun de istes dies forsan le "cerebros" del Naz trovara un solution, in
le inter-tanto (un espaniolismo sin vergonia) practica patientia, Paolo,
illo es un fructo del spirito, mi amico.

Amicomicalmente,

Jay B.

----------
From: Jan Armann <[log in to unmask]>
To: [log in to unmask]
Subject: Re: Io succedeva accessar Naz.com
Date: Sunday, July 06, 1997 2:58 PM

Ensjo (Emerson José Silveira da Costa) wrote:

> [Jay]
>
> Io succedeva accessar Naz.com heri. Como descripte in le littera que
Paolo
> recipeva e replicava a nos, le addresse actual de su homepage deveniva:
>
> http://personal.naz.com/personal/interlng

Regrettabilemente io non ha succedite. Un pagina vacue es lo que io
recipe.
Jan
--
Jan Armann
Fagelstigen 21; S-904 21 UMEA, Sverige (Sweden)