INTERLNG Archives

Discussiones in Interlingua

INTERLNG@LISTSERV.ICORS.ORG

From:
Allan Kiviaho <[log in to unmask]>
Reply To:
INTERLNG: Discussiones in Interlingua
Date:
Sat, 25 Aug 2001 21:57:47 +0300
d[010825] x[Kiviaho Allan] z[KivA-018Owc gris]
s[UMI-XV-GRIS - Parolas grammatic]

Usa Courier New 10 o Courier 10, per favor!

UMI-XV-GRIS

=======================================
QUAL SORTA DE INTERLINGUA ES BESONIATE?
=======================================
Ingvar Stenström, Svedia.
Discurso al 15e Conferentia International de Interlingua.
Gdansk, Polonia, mercuridi le 1e de augusto 2001, 15:30 horas.
Le Grande Putsch del grammatica de interlingua

9.4  Adverbios, articulos e particulas
--------------------------------------
[li] - def art the - Va esser delite (esperanto, Stenström)

9.6  Pronomines
---------------
[ego] - pers pron I (= io) - Va esser delite (Parola de
        Rehnström - Stenström]
[el] pron. 1. he, 2. (after prep) him (= il)
     Va esser delite (esperanto, Stenström)
[illi] - pron pers they (= illes), (Esperanto e Occidental,
         Stenström) (Latino, they /dativo/, "Ille" es problematic
         /pron pers. e dem., additional ponderation necesse,
         Kiviaho/)
[jo] - pers pron I (= io) - Va esser delite (Un parola de
       Cullberg - Stenström)
le - pron pers 1. him (as in "I see him", "I write him a
     letter"; 2. it (as in "I like it", "I'll give it another
     thought) (Suspectate de Stenström, nulle parola [],
     additional ponderation necesse - Kiviaho)
[li] - pron him - Va esser delite (esperanto, Stenström)
[noi] - pron we, us (= nos), Va esser delite (Occidental,
        Stenström)
[voi] - pron you (= vos), Va esser delite (Occidental,
        Stenström)
[yo] - pers pron I (= io) - Va esser delite (Un parola de
       Cullberg - Stenström)

Ingvar Stenström:
Particulas cognoscite solmente in latino classic:
Io studiava latino ante 50 annos, io recognosce le parolas,
sed non memora lor significationes. Io, qui ha usate
interlingua durante 50 annos me trovava ante alcun septimanas
in le situation de deber consultar un dictionario pro
comprender: adhuc, atque, neque, quidem, saepe!
------------------------------------------------------x--------

Io trova iste paragrapho un pauc curiose. On propagar
que interlingua es un bon ponte a altere linguas,
super toto al linguas romance. Sed le paragrapho supra
mantene que linguas romance son un bon ponte a
interlingua ... Si Ingvar debe consultar un
dictionario de latino pro comprender iste parolas,
centos de milliones de russos, germanos, turcos,
poloneses, svedos, finnos, hungaros, chineses etc.
debe consultar un dictionario de interlingua pro quasi
cata uno parola interlinguan - si illes non ha
studiate italiano, espaniol, portugese ... ante isto.
Si illes ha - proque studiar interlingua?

Sed io non vole tractar le parolas latin ancora.

-- Allan

_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_

Isto es le ultime message del projecto UMI-XV-GRIS
("le grande Putsch del grammatica de interlingua) a un
grande gruppa de adressatos. Post isto io invia le
messages solmente al gruppo
    [log in to unmask] e le
interlinguistas finlandese (ne suomalaiset
ilmoittanevat minulle, jotka eivät halua saada
näitä viestejä).

Ille interlinguistas qui non son membros del gruppo
sed vole reciper le messages, informa me, per favor.

Forsan io va poner le correspondentia del UMI-XV-GRIS
al sito
    http://www.kolumbus.fi/allkiv

Amicalmente

Allan

Kiviaho Allan
SILY - Suomen Interlinguayhdistys ry.
FILF - Föreningen för Interlingua i Finland
AFIL - Association Finlandese pro Interlingua
Kivimäentie 16 E. FIN-01620 VANTAA. Finlandia
http://www.kolumbus.fi/allkiv
http://www.interlingua.dk/2001.htm
http://www.interlingua.com
Tel. + 358 - 09 - 898 720