From:
piet cleij <[log in to unmask]>
Date:
Wed, 12 Oct 2005 08:34:23 +0200
Car Iran Alberto,

Vos me ha scribite un littera in maio. Alora, le 19 de maio 2005, io vos ha
scribite un littera e inviate le libretto "Interlingua a prime vista" e
alcun exemplares de "Panorama" e "Voce de Interlingua".

Post reception de vostre secunde littera in augusto io vos ha respondite
immediatemente e vos ha inviate le curso de Stenström plus le CD.

Io non comprende proque vos non ha potite reager a mi litteras e a mi invios
de libros.

Salutationes de
Piet Cleij