From:
Jan Armann <[log in to unmask]>
Reply To:
Date:
Fri, 8 Aug 1997 16:03:04 +0200
Salute!
Io esseva appunctuate secretario pro le conferentia le prime die de illo
e ha colligite tote disponibile manuscriptos del discursos. Illos son
nunc in mi casa estive in Bohuslän in Svedia. Io ha intendite poner los
presso le secretario de UMI, Piet Cleij. Io ha comprendite que plure de
nos vole leger alcun manuscriptos. Como solver isto? - Forsan Piet e io
debe discuter le possibilitates a scander le manuscriptos?

Mi reporto contine solmente multe curte comprimite linias del
manuscriptos. In iste momento io ha grande difficultates a facer le
labor pro que mi computator es "malade" e non functiona ben. Io spera
que io poterea superar le problemas  durante le proxime dies.

Io ha scribite iste parve notitia pro que io comprende que plure de vos
desira information de nostre incontro in Strasbourg.

Amicalmente,

Jan
--
Jan Armann
Fagelstigen 21; S-904 21 UMEA, Sverige (Sweden)