From:
Alberto Mardegan <[log in to unmask]>
Date:
Sat, 14 Feb 2004 01:37:19 +0100
On Fri, Feb 13, 2004 at 04:31:38PM -0500, Paul LeCorde wrote:
> Nove Station Televisori del Governamento Statounitese
> Tira Criticas de Paises Arabe.
[...]
> Opiniones:
> Esque le gente arabe acceptara iste station?
> Opina vos que le station pote provider copertura balanciate
> del actualitates o sera vermente un utensile de propaganda
> statounitese in le region?

Io es de accordo con te super le resposas a iste questiones: le arabos
non lo acceptara, e le scopo es principalmente propagandistic.
E, etiam si io spera que iste station cessa de functionar, io admitte
que illo es un arma multo plus forte que le usual armas bellic. Solmente
le futuro potera dicer nos si iste arma habera effecto, o si le reaction
arabe sera superior.

Io trovarea plus correcte que le station transmitteva imagines del SUA,
pro render iste pais plus cognoscite al arabos; in vice, si io ha ben
comprendite, illo transmittera cronicas local, ma con le "filtro
interpretative" del SUA. E isto es un idea difficilemente acceptabile.

--
Saluti,
    Mardy