From:
Stanley Mulaik <[log in to unmask]>
Date:
Sun, 5 Mar 2006 22:56:17 -0500
Un vice il habeva un caciator in le Alpes. Vidente un aquila, ille
ha punctate a illo e ha facite cader le ave con un tiro.  Quando ille
ha recuperate su cacia, un secunde homine ha arrivate super un cavallo.
"Mi bon homine," diceva le homine super le cavallo al caciator, "tu debeva
salvar tu tiro.  Le cadita solo haberea occidite le aquila."

* * *

Le homine de lege interrogava le teste, un belle blonde con duo grande
blau oculos.  Le homine de lege ha inclinate se verso la. . .

"Ubi esseva tu," ille ha tonate, "al nocte de lunedi?"

Le blonde ha surridite dulcemente.
"Io ha viagiate per automobile".

"E ubi esseva tu le nocte de martedi?" tonate le lege de homine.

"Viagiante per automobile" ha repetite le belle blonde.

Le lege de homine ha inclinate se plus proxime a illa.

"E que", ille ha murmurate, "face tu deman a nocte?"

Le accusator ha saltate de su sede.

"Tu honor," diceva le accusator al judicio, "io objice a aquelle question".

Le judicio, un gentilhomine tolerante, ha altiate su humeros.

"E proque face tu iste objection?", ille ha inquirate blandemente.

"Proque," diceva le accusator bruscamente, "io jam ha petite la in le
prime loco."

* * *

Le studente del philosophia habeva isolate un juvene studente feminin
in un angulo a un partita e naturalmente essayava impressionar la con
su opiniones super le amor, le vita, le morte, le historia, le civilization,
etc..

"Per exemplo," ille diceva, "un problema con le societate moderne es que
nos es troppo specializate. Ora io ha un bon fundation in le artes
liberal, mais io debe confessar que io non ha alcun idea como un
television functiona."

"Deo mie," ha exclamate le studente feminin con oculos toto aperite.
"Tu simplemente puncta le selector al television e imprime le button,
e illo comencia functionar."

* * *

"Que esseva le cosa le plus difficile que tu ha apprendite al universitate?"
demandava le patre fer de su filio.

"Como aperir le bottilias de bira con un euro."

* * *

Matre (reprobante): "Guilliamo, io vole que tu stoppar extender le mano
pro cosas.  Ha tu necun lingua?"

Filio:  "Si, mama, mais mi bracio es plus longe."

* * *

Timide vistor al citate:  "Sia caute, conductor. Isto es le prime vice
que io jammais ha viagiate in un taxi."

Conductor: "Non sia anxie seniora. Illo es le prime vice que io jammais
ha conducite un."

* * *

Stan Mulaik

--