From:
Date:
Sat, 7 Jul 2001 19:40:33 +0200
Jan Årmann wrote:

> Car Stan,
> No, io non es un moderator del foro. Ma io anque non reporta tote cosas que
> eveni in mi casa como tu face, p. ex. re mi equipamentos computatorial,
> quando nove granfilios es nascite e quando mi sposa e io intende viagiar a
> Danmark, etc. Io tenta me imaginar qual cosas es de interesse del lectores e
> remane silente re le alteres. Plure de nos recipe grande quantitates de
> e-posta cata die e trivialitates es solmente irritante. Io e alcun alteres a
> vices nos senti obligate a stoppar le fluvio in Interlng per inviar "nomail"
> [...]

Ego pensa que il es multo interessante leger del varie experientias del
personas in le lista. Ego es multo interessate de omne le reportos de varie
viages que listarios ha facite al plus variate partes del mundo, al extreme sud
de America, a un convention in Chicago, un viage inter alcun urbes russe, que
sape ego.

Es desirabile un poco de tolerantia e comprension que humanos es differente,
que lo que es le gaudio de un es le fortissime enoio de un altere.

Janne, sia un poco distribuente (sharing! :-)

Cellus