From:
Mario Malaguti <[log in to unmask]>
Date:
Sun, 7 May 2000 11:34:29 +0000
Car Amicas e Amicos,

in le dies passate io legeva per J. J. Rousseau, in "Les confessions": "Je
sais bien que le lecteur n'a pas grand besoin de savoir tout cela, mais
j'ai besoin, moi, de le lui dire".
Como dicer: io sape ben que le lector non ha un grande besonio
(necessitate) de saper tote isto, mais io ha besonio, es io qui ha besonio,
de dicer isto a ille".
Pro poner in evidentia le potential de interlingua e le affinitate de
nostre linguas, io rende le phrase anque in mi italiano: "Lo so bene che il
lettore non ha gran bisogno di saper cio', ma sono io, io ho bisogno di
dirglielo". Le gruppo pronominal atono italian, invariabile, "glielo", que
es: "dicer a ille (illa o illo) isto", debe esser un peculiaritate del
italiano non facile a totos.
Io non ha le securitate de render le phrase in anglese, ma io proba: "Well,
I know so, the reader doesn't need to know all that, but I need, it's me,
to tell him".
Ah! Mi anglese! Un inquietude de mi vita.
Assi, io pro le primo, Stan e Kjell R., nos debeva contar.
Le facto es que io invetera e certe securitates non es plus istos, non es
plus securitates, como illos era heri.
Il es natural, scriberea Kjell!
Eh! Il debe esser justo assi!
Ma, al fin, io non debe planger me. Io ha gaudite bon sanitate usque a ora
e le structuras sanitari, in mi Veneto e a Treviso, illos es excellente.
In plus io pensa que io debe viver mi etate pro cello que illo es. Io ha
tante cosas que io debe facer, assi io non ha tempore pro affliger me. (Il
pare un veritate!)
Nihil de nove, il se tracta de conviver con le novitates e consentir al
alteres de facer lor melio, e de mi parte confider in lores.
Esque io ha altere possibilitates?
Nos totos ha un deber: illo de resister, sempre!
Ma, io debe recognoscer isto, il me permane dubitas.
Justo! Il es como quando io era adolescente e io habeva le problema del
deman. Quante sonios! Qual phantasias! Que dubitas!
Forsan io non ha comprendite nihil in iste ultime decennios! (O, sempre?)
Ma, esque isto (haber comprendite) cambiarea qualcosa?
Le proxime septimana le Seniora Mulaik, Kjell e io sapera un nove cosa.
Como totos!
Le pavor face novanta.
Fortia, nos debe sempre esser victoriose!

Ciao,

Mario

Mario Malaguti
mailto:[log in to unmask]
Strada Bibano, 9 - 31100 Treviso (Italy)
tel. (+39) 0422 420790 - fax (+39) 0422 420789