From:
Pawel Wimmer <[log in to unmask]>
Date:
Wed, 19 Nov 2003 09:00:45 +0100

Dunque io repete mi previe information super le formato polonese
Live-Book (www.live-book.com - le programma es anque in le version
anglese e pote esser traducite in Interlingua). Le libros electronic in
iste formato son multo secur e non pote esser copiate per altere
personas que le possessor legal del libro qui lo ha comprate. On pote
mesmo prohibir le copiar e le imprimer.
Le eBiblioteka prende c. 1/3 del precio final, le costos "material" son
minimal, dunque le libro pote costar p.ex. 15-20 USD ex le quales 2/3
veni al author del libro. Precios pote esser multo avantagiose por
clientes ma nonobstante authores recipe plus que in le caso de libros
imprimite traditionalmente.
On pote discargar le version demo de Live-Book 2.5.
Pawel