From:
Date:
Wed, 1 Nov 2000 15:02:51 +0100
At 08:47 PM 10/31/00 +0100, Kjell Rehnström wrote

>Quanto costa un telefonata local in Italia?
>
>Le navigation al rete a 24/24 que le telecommunication statal, Telia, me
>offere
>ci, via lor systema de cablo va costar me 240 USD/anno.
>
>Nos nos approxima al die quando toto va functionar ci.
>
>Pro un telefonata local per le rete ordinari ego paga 0,009 USD/minuta.
>
>Amicalmente
>Cellus

Pro un telefonata local, como dicer al interior del mesme districto
telefonic, in Italia nos ha duo fasces horari diurnal e nocturne. Illo ha
un costo al connection de 0,043 USD e de 0,013 USD/minuta, reducite a
0,0018 in facse nocturne, al sabbato posmeridie e al dominica.

Le connection que io ha acquirite deveni conveniente si uno utilisa
internet in un qualcunque horario e per plus de tres horas/die como media.

In Svedia e al precio de 240 USD/anno le convenientia resulterea postea un
sol hora e poc minutas.

In iste sector de ora a un anno nos habera altere costos, que sera plus
economic, assi nos debe valutar le convenientia in le breve tempore.
Per exemplo vide al pagina http://www.kpn.it pro comprender que le UE
deveni un realitate sempre plus presente de die in die.

Io me ha ponite iste objectivo: utilisar le connection al rete sin plus
valutar le tempore; facto isto que me deveniva un obsession.

Io observa que le servicios in rete que io utilisava solmente alcun mense
retro con le vetule criterio de consultar quanto plus era possibile
offline, ora offeri sempre plus possibilitates que require le navigation
online.

Ciao,