From:
"R.P.S." <[log in to unmask]>
Date:
Tue, 6 Nov 2001 11:48:51 +0100
Iste message era inviate al membros de interlingua-es.com:

(si il ha alcun persona in iste lista interessate in esser membro de
http://www.interlingua-es.com , lege le message, per favor)

----

> interlingua-es.com ha ora 4 membros (nos es 3 vermente proque io es
"rodrigo" e "webmaster"). Multe gratias, Jay e Cristian, pro devenir
membros, ben que il ha solmente un servicio de posta pro ora, como vos vide.
Le servicios es in espaniol proque il non es io qui los creava. Io usava le
servicios gratis de http://www.tuportal.com Io vole facer un traduction in
interlingua pro le personas qui non sape espaniol e pote esser interessate
in practicar interlingua como membros de interlingua-es.com. Si vos ha alcun
problema comprehendente le espaniol, io deberea dicer tu proque isto es pro
Cristian ;-), invia me un message.

> IMPORTANTE: CONTRASIGNOS
>
> Io non habeva usate multo le servicios de tuportal.com e io non me
rememorava de dicer vos isto ante, ma io crede que vos debe saper lo. Le
administrator de un portal que usa le servicios de tuportal.com, io per
exemplo, pote vider le contrasignos del membros de ille portal. Io ha NECUN
interesse in usar vostre contrasignos, que forsan vos, como io, usa pro
altere servicios in le internet, ma io crede que vos debeva saper lo.
Pardona me pro non dicer lo ante, per favor.