From:
Steinar Midtskogen <[log in to unmask]>
Date:
Sat, 3 Jan 1998 19:19:35 +0100
> Il non es clar a me qual fortia le phraso "Un militia ben regulate..."
> ha in qualificar iste derecto.  In Switza, io opina, le cititanos anque
> retene le armas a lor casas (nonne?), e mesmo in Israel. Mais io es secur que
> lor possession a casa es ben regulate--on debe esser un membro del reservas
> o fortias armate, qualcunque...  In certe locos le possession de pistolas es
> prohibite sin permission--como in le citate de Nove York. Mais in altere
> regiones del Statos Unite, il ha pauc regulationes.  In mi Stato on non
> [...]

In Norvegia, si on vole comprar un arma, on debe obtener un licentia
del policia - un formalitate, ma le policia pote decider que un
persona non es apte a portar armas.  E on pote prestar carabinas al
personas que non tene un licentia sin que notificar le policia, ipse
io usa le carabina de mi patre (que lo comprava quando illo era
dimittite de "heimevernet" - le defenso focar) pro mi viages arctic.
Il ha tante de iste carabinas, son spolias del guerra.

Como Kjell ha dicite, io crede que isto non ha essite un grande
problema hic proque quasi omnes ha usate armas durante su servicio
militar.

--
Steinar