From:
The Philoglot <[log in to unmask]>
Date:
Mon, 18 Sep 2000 13:26:33 CEST
>Benvenite, il es un placer poter benvenir te
>al INTERLNG... forsan tu es interessate in
>unir te al Academia pro Interlingua... invia
>un message al addresse:

Que genere de themas es discutite in ille lista?

>Io tentava visitar tu paginas al adresse:
>http://philoglot.homepage.com/
>Ma io habeva problemas al tractar de accessar
>le paginas. Pote tu confirmar le adresse e dicer
>me si io lo scribeva erroneemente.

Le problema es io. Io era tante impatiente a dicer le URL de mi futur pagina
que io lo scribeva in le firma del message :) ma, como il esseva dicite, le
pagina non es facite ancora :(

>Que crede tu de iste belle lingua? Si tu ha un
>nomine del Interrete (internet) como Philoglotto
>tu debe amar multo le linguas. Esque tu pote
>parlar varie linguas? In espania on trova gente
>de multe varie paises e nationes, touristas e
>viagiatores, il es bon poter saper parlar varie
>linguas in mi opinion. Ha tu terminate le BUP?
>Esque le juvenes debe passar lo ancora? ;-)))

Cognosce tu le etymologia de mi nomine in internet?

Io habe plus cognoscimentos theoretic o linguistic que practic ma io pote
parlar anglese, e comprehender altere linguas similar al espaniol. Io tamben
sape un pauc de latino e minus (multo pauc) del greco ancian; io vole studer
Philologia Classic.

Si, io lo ha terminate. Io va facer nunc le COU (io es del ultime curso per
"le systema ancian").

Io scribera plus tarde mi opinion super interlingua.

                    "Philoglotto" ab Valladolid (Espania)

http://profiles.msn.com.