From:
Date:
Thu, 2 Dec 1999 06:37:32 +0100
Multo de un interessante dialogo delite.
In plus Mario scribeva:

> In Italia nos ha votate un referendum e nos non ha volite le centrales
> nuclear. Un decision de nostre populo.

In svedia nos habeva un tal referendum in 1980. Quando era illo in Italia?

Le referendum in 1980 in Svedia tractava le questiones: 1. Continuar le
energia nuclear. 2. Cessar lo si le conditiones es favorabile e investir in
omne technica alternative. 3. Abolir le energia nuclear NUNC!

Isto era un ingeniose idea. Le un e duo era plus forte que tres, e per
consequente on continuava con le energia nuclear facente gestos que on
supporta le energia vental, geothermic, de recyclabile combustibiles, solar.

In toto un excellente trick politic! Ma nunc on es in le processo de clauder
al minus Barsebäck...