From:
Mario Malaguti <[log in to unmask]>
Date:
Tue, 7 Nov 2000 06:26:53 +0100
Ma sape tu Horacio perque il le grande democratias on ha adoptate le systema
bicameral?
Illo es un garantia. Obviemente le Pais debe exprimer un classe de politicos
qui face Politica, illo con le P maiuscole, e non qui alimenta le
bureaucrates, pro garantir se libertate de curar le interesses personal.
Curar le proprie interesses personal non es solmente licite, ma exprime
anque capacitate de curar le interesses public.
Solmente que le politico non deberea avantagiar le interesses personal con
damno o a cargamento de illos public.
Que necessita isto?
Cives electores attente e decise, simplemente!

Mario, sin multe amicos re le politica.