From:
Date:
Thu, 6 Jul 2000 17:34:25 +0200
Car Chris,
io ha legite iste tu preoccupation:

On Thursday, July 06, 2000 1:30 AM, Chris Burd [SMTP:[log in to unmask]]
wrote:
> Totevia, io non es secur si le amicitate habitual de INTERLNG pote
tolerar
> un debatta sur un thema tanto "calide" que le abortion.

Isto "del aborto" securmente non sera le caso que tu voleva evidentiar,
assi io invita tu e totos del lista, a considerar que io ha premittite
isto: le caso "de non poter tolerar un debatto" non es nostre, illo non es
le caso del contributores de iste lista.

Si nos pote premitter isto, ergo nos pote tractar le caso.
Oh, deo, iste Mario!
Anque io interveniva un die intra un disputa que curreva re le religion. A
me preoccupava como Jay e Paolo se exponeva sin risparmiar nihil. Postea io
non ha plus legite Paolo in iste lista.
Io non debe facer isto. Jay e Paolo sera securmente de accordo. Totos in
iste lista es de accordo, io spera, que nos pote tractar un thema intra le
spirito de interlingua.
Interlingua? Que face Interlingua in iste contexto?
Face le simple function de lingua auxiliar international, un expression de
cultura e de civilisation.
Con iste parametros nos pote affrontar un qualcunque thema.

Es justo de hodie in Italia le caso de un seniora de Sicilia hospitalisate
in un clinica de Milan a causa de un maternitate, jam al 47.me dies, de ben
octo geminos? Octo!
Que facer in ultra a render iste caso un facto de chronica?

Io proba a responder me pro mi conto, a vices isto es un bon exercitio pro
me.

Le aborto legal es illo un conquesta?

In Italia un referendum popular admitteva le aborto como incensurabile
decision del sol femina e como prestation del normal assistentia sanitari,
ma le question non se ha sopite e illo es sempre thema de debatto.
Un femina pote anque parturir e non recognoscer le infante.
Vero es un realitate: le aborto se practica in le mundo, comocunque ab
sempre e secretemente.

Ciao,

Mario