From:
Date:
Fri, 5 Oct 2001 06:24:59 +0200
Scribe STAN MULAIK <[log in to unmask]>:

>Le Statos Unite va facer cader le nutrimento pro le refugiatos
>e povre Afghanistanos.  Le bombas es pro Osma bin Laden e illes
>qui le protege.
>
>Un bon pensata.  Mais quando le aviones cader in tu bureau, qual
>beneficio es isto?
>
>Stan

Car Stan, Amicas e Amicos,
Io comprende ben le significato que Stan e io mesme da a iste phrases.
Quando nos scribe, nos seque un modo de rationar e illo vade considerate in
su totalitate, alteremente un sol phrase pote mal interpretar le senso del
autor. Dicite isto io debe adjunger que io ha passate mi vita anque como
consequentia de aviones e bombas.
Ora io ha 61 annos, ma in le 1944 io non habeva ancora 4 annos, justo como
tante pueros del Afghanistan, o de un qualcunque parte del mundo, qui se
trova con le aviones supra lor capites e le bombas que cade de omne parte e
reca pavor, destruction, morte.
Que face uno a 4 annos in iste situationes?
Prende ille su patre e su granpatre e face a illes un processo pro illo que
illes faceva o non faceva pro meritar se le bombas?
E le pueros qui mori de famine e privationes? Que pote facer illes con le
adultos?
Con io mesme qui gaude del placer de scriber iste message in le commoditate
de mi domo. Que pote facer iste pueros?
Debe illes pagar le precio de esser a iste mundo pro un error de lor
parentes?
Durante le 1944 e 1945 io non pativa un sol bombardamento de mi Treviso que
pagava le precio de 10.000 mortos civil.
Securmente nos debeva haber torto de qualque parte, nos qui esseva normal
citatanos, como illes del Afghanistan, actualmente.

Io suffre un conflicto in iste circumstantias, determinate pro le facto de
comprender e voler le lucta a omne injustitias e le facto de considerar que
multes pagara pro pocos.
Le pocos non es solmente de un parte, le pocos es anque illes qui debeva non
permitter, qui permitteva e que ora debe cercar de poner remedio.
Le multes es anque nos, qui non esseva cives attente.

Como io, mi matre, mi citatanos, nos esseva a Treviso sin un particular o
personal culpa, assi ora multe personas e pueros sera in Afghanistan in le
mesme conditiones.
Io non es contra le necessitates de un restabilimento del justitia, del
derecto, del libertate. Al contrario! Solmente que io vive mi infantia e que
io non pote deler 'iste parte' de mi vita.
In iste dies, in le proxime menses, nos viveras un altere vice iste
exercitio del justitia civil. Bon! Ma io, que face io intertanto?
Pro isto io me pone un consideration: il es durante omne die que io debe
operar pro illo que io pote facer, pro illo que depende de me, pro un mundo
melior. Le famine, le injustitia, le mal in general io pote combatter los
justo in iste momento, de mi domo, pro me mesme, con mi modo de viver.

Reflexiones de Mario egoista e epicureo.
Angelo es de accordo!

Scarica GRATUITAMENTE MSN Explorer all'indirizzo
http://explorer.msn.it/intl.asp