From:
Frank Pfaff <[log in to unmask]>
Date:
Fri, 9 May 1997 14:56:46 -0400
[ per Allan]
> (*). Illo sona peculiar. In Finlandia le destinatario debe pagar nulle.

[per Ensjo ]
Hic in Brasil le "politica" ha cambiate alcun vices. Actualmente, le
persona qui APPELLA es le qui paga. Io trova isto un "politica" juste.

[per Frank]
   In le caso de mi filia (e, io crede, pro omnes/totes/cata uno in le SUA)
le persona qui ha le servicio mobile debe pagar pro le "servicio de
connection mobile".  Le costo del appello ipse es pagate normalmente per le
persona qui appella.  Mais, le costo del servicio telephonic intra le
"vicinitate local" es fixate.  On paga su $18.00 mensualmente e pote
telephonar 24 horas per die sin costos extra. Ergo, si io face un appello
al telephono mobile de mi amico, Tom, io paga "nulle extra", e ille paga
pro le servicio del connection mobile.