From:
Mario Malaguti <[log in to unmask]>
Date:
Sat, 24 Aug 2002 07:56:45 +0200
E que dicer del Musa?
Car Jay, notava tu illo "illac supra"?
Quando io observa le tempore, il pare un attention que se accentua como mi
etate, io non solmente pensa a mi situation local.
No! Io ha, como in mi interior, un sentimento de solidarietate pro mi amico
"illac supra" qui canta sempre le sol. E io pensa, involuntarimente e
totevia constantemente: que tempore habera Kjell?
Vide tu ubi me porta le frequentation de iste lista?

Pro illes qui non ha familiaritate con le geographia, de mi Treviso io
considera Uppsala, un realitate incognite que me pendi supra le capite. Il
es un question de longitude quasi equal e de un ben diverse latitude. Nos
duo vive in le mesme meridian, circa.

Ciao

Mario Malaguti

Piazza della Vittoria, 16