From:
Martijn Dekker <[log in to unmask]>
Date:
Sun, 29 Dec 2002 06:37:37 -0500
On Sun, 29 Dec 2002 10:58:21 +0100, Mario Malaguti <[log in to unmask]>
wrote:

>Rarmente, io pensa, un evenimento se realisava con le concurso de un grande
>massa de personas.
>Securmente le numeros face le base al democratia, e totevia solitemente le
>numeros non decide.
>Como es iste contradiction?

Indifferentia public. Si le massa non vole participar in le politica, le
politica va facer le decisiones sin le massa. Postea le massa blasma le
politicos pro facer decisiones que non lo place, ma in realitate le massa
ha solmente se mesme a blasmar. Omne populo (vivente in un systema
democratic) obtene le leaders que illo merita.

In mi pais Nederlandia, le publico indifferente e enoiate ha destruite un
assatis ben functionante systema politic (le "coalition purpuree") e lo ha
reimplaciate con un circo disastrose de incompetentes, corruptes e
narcissistas. Ora, post le collapso del circo-Pim Fortuyn, le disillusion
public con le politica es plus grande que jammais, e io time le futuro.

- Martijn