From:
"Mulaik, Stanley A" <[log in to unmask]>
Date:
Fri, 3 Oct 2008 13:52:28 -0400
Amicos,
   Si Sven Frank ha essite eligite le nove secretario general de UMI, proque nos in
le Statos Unite non ha essite informate de iste election?  Isto non indica mi
opposition al candidatura de Sr. Frank pro iste position.  Io solmente vole saper
si isto es un election in UMI, proque que es nos non informate de iste election?

Stanley Mulaik
Presidente, Societate American pro Interlingua