From:
Date:
Wed, 17 Jul 2002 10:37:58 +0200
>From: Jacques Dehée <[log in to unmask]>
>
>Mario,
>
>Treviso non es nel Italia del Nord del vinti-prime seculo,
>ma in Calabria del dece-nove seculo
>Jacques

Car Jacques,
que pote facer io? Me merita io vostre duo reactiones? Pro causa mie,
certemente sin mi voluntate offensive reguardo quicunque, Treviso e le
Calabria merita tu considerationes?
Meritava io tu considerationes reguardo al professar le esser catholico?
Uno pote devenir signo de iste tu initiativas?
Proba de facer halto, amico!
Probabilemente tu ha exprimite judicios reguardo a duo localitates que tu
non cognosce, e io non pote poner me a iste nivello. Ni io ha motivo de
modificar mi analyse reguardo le paticipation feminin a iste lista, justo
perque io attenderea iste auspicabile participation.
Ni io pote permitter te considerationes reguardo a pertinentias que tu
suppone e ridiculisa a nivello de un fide.
Io manifesta mi embarasso.
Comprender vostre ultime reaction, me es impossibile, e pro isto non esser
capace de comprender io me escusa.
Comocunque io spera que de isto non sorti difficultates pro necuno e que nos
potera gauder de un major comprension in futuro.
Pro te il deveni anque un question educative, nonne?
A iste desirabile possibilitate e con cordialitate,

MSN Foto è il sistema più facile per condividere e stampare foto online:
http://photos.msn.it