From:
Jan Årmann <[log in to unmask]>
Date:
Fri, 18 Dec 1998 10:10:47 +0100
Salute!

Sub iste subjecto "Nove parolas in interlingua" io ha intendite
continuar un discussion seriose del utilitate o non-utilitate de nove
parolas.  - Io me nunc rememora le dicto svedese: Quando le argumentos
manca, parla con voce plus forte o parla re altere cosas! (När
argumenten tryter, höj rösten eller tala om något annat!)

Stan Mulaik ha contribuite al discussion hic infra.

Jan

--
Jan Årmann/Jan Armann
Generalsgatan 12 E; S-903 36 UMEÅ/UMEA, Sverige (Sweden)