From:
Peter Kovacs <[log in to unmask]>
Date:
Wed, 10 Nov 2004 12:30:16 -0500
Gratias pro le responsas de Jasef Harb e Kjell Rehnström; de facto io e
Ingvar ha simile ideas, pensatas de promover interlingua per - vamos
dicer - un sol persona (vamos dicer un persona exclusive in un pais).

Le facto, que il veniva solo duo responsas monstra, que forsan un
movimento de interlingua non existe?! (Ma le membros de le Union e de iste
lista son solmente homines aparte, autonome, e non se forma a un
movimento, a un communitate?!)

O si illo existe, restringe(va) se solmente in le traduction del
Constitution de UE?!

Le facto, que veniva solmente duo responsas forsan monstra, que un
strategia pro iste situation non es elaborate in UMI?!

Si iste factos es real, illo es multo-multo triste!

Il es anque triste, que homines non respondeva, cuje nomines appare
concretemente in mi littera initial de iste thema...

Dunque io attende de plus le responsas de totos, ma concretemente anque de
illos, cuje nomines esseva listate per me...

A revider (anque) in le chat hodie del 19e hora UTC (20e hora secundo le
calculation de tempore de Europa Occidental e Central)!

Péter Kovács