From:
Gibrail caon <[log in to unmask]>
Reply To:
Date:
Tue, 10 Jun 2008 20:07:53 -0700
Salute, amico Jan! Como sta?

Primo, yo volerea felicitar te, nam Svedia ha victe Grecia hodie per Eurocuppa, malgrado in fundo yo incitava al grecos.

Ultimemente, yo participa del lista INTERLNG divulgante novas rapide super Eurocuppa. Yo comprehende que isto ha nihil ad facer con Interlingua. Intertanto, yo semper ha credite que INTERLNG es un optime vehiculo pro le practica de Interlingua, independente del thema in question.
Per le lista et le lingua, yo ha amicos hic ab plure paises et assi, yo ha le opportunitate de interager con personas quid certo pensa differentemente de me in plure aspectos. Et como le football es un sport passionantissime ad quasi omnes, yo anque lo profita hic pro dialogar con omnes qui participa et me responde. Igitur le lista INTERLNG me place.

Gratias por tu attention!
Salutes de Brasil cordialmente

Gibrail

http://br.mail.yahoo.com/