From:
Date:
Tue, 23 Mar 2004 08:31:28 +0100
2004-03-22 kl. 20.10 skrev Georg Schmid:

> [...]
> statos pote emancipar se ex le dependentia del systema bancari actual e
> liberar se ex un sclavitude financiari crescente. P.ex.: In Germania
> ja 28%
> del incassamentos de taxas debe ser usate solmente pro pagar
> interesses.
> Iste interesses va finalemente a personas que blocca le economia per
> tener
> un revenito alte e no expender lo ancora.Un circulo diabolic.Un
> societate
> que se clama juste, besona un symetria inter le effortios e le lucros

Comprende tu "interesses" per "ratas" bancari? Ego poterea comprender
si il se tractava de pagar pro prestos que le stato ha prendite, ma in
altere senso ego lo non comprende. Ego comprende que le cosa es un poco
simile a lo que es in Svedia, ubi on vole deprender le taxas de capital
e hereditages, ma altere partitos postula plus alte taxation de alte
invenitos.

Nostre medios ha parlate multo del securantia social in Germania que -
secundo le medios - es un grande onere al stato german. Ego spera que
isto face senso a te!

> salutes, georg
>
> P.s. infortunamente io ha debite travaliar iste fin de semana e a
> causa de
> isto io esseva troppo fatigate (e forsan anque un poco pigre) pro
> continuar
> scriber mi ideas e inviar illo (foras del lista) al interessentes.
> Pardono!

Nos es omnes amatores e pote solo usar nostre tempore libere pro
scriber textos in interlingua.

Kjell R