From:
Allan Kiviaho <[log in to unmask]>
Reply To:
Date:
Sun, 1 Jun 1997 18:38:43 -0200
=======================================
PARDON ME, SENIOR JAY BOWKS!, PER FAVOR
=======================================

----------------- RE ------------------
970528
Jay Bowks <[log in to unmask]>
Re: UKAZ DE FFFF
---------------------------------------
970530
Frank Pfaff <[log in to unmask]>
confusion total del "colonello FFFF"

Car Jay e Frank e le amicos interlinguistas
"del distribution limitate" e "del distribution
commun"!

Bon, il ha passate un farsa grande per alicun mal
interpretationes regrettabile. O, forsan plus exactemente,
solmente un tempesta in un bicario de aqua ("Myrsky
vesilasissa" in finnese).

Que ha passate?:

1. Frank inviava su "UKAZ/PRIKAZ" appellante le membros
   del gruppo a evitar de usar altere linguas que
   interlingua, proque INTERLNG es de prime mano un gruppo
   pro elevar de usar de interlingua e trainar illo.

2. Allan (io) troppo hastemente interpretava que le UKAZ
   anque era adressate a ille (illo era un "RE:" al
   discussion que era initiate per ille) e super-reageva
   a illo ma tosto annullava lo.

3. Jay habeva mal interpretate lo e inviava (o, plus
   exactemente, planava a inviar) un appello pro me.

4. Io (Allan), que ha un temperamento furiose de un
   sud-americano, ben que io habita in le frigide nord, ha
   vastemente super-reagite.

Hm, bon! Mi reaction contra Jay era, sin dubita, totalmente
injustitial a le.

Jay, accepta mi excusas le plus sincer, per favor!

Il esserea terribile, si isto MINOR o minuscule incidente
impedireava le devotion e bon job que Jay ha facite pro
nostre Interlingua!

Assi io spera que nos oblidara isto si tosto si possibile
e retornara al ordine de die (a promover interlingua)!

Io debe admitter que mi stilo es aliquando troppo acute,
ben que sin mal intentiones, io spera. Io promitte a
essayar de amollir le plus grande excessos.

Sincermente

Allan

P.S.
Io es retorno in discussiones public de INTERLNG. Si mi
productivitate de textos es troppo grande, il existe in
le computator un command practic:
"delete allan <4/30/1997" (O similar).