From:
MARIO MALAGUTI <[log in to unmask]>
Date:
Sat, 28 Oct 2000 08:50:20 +0200
From: Mario Malaguti <[log in to unmask]>
Sent: Thursday, October 26, 2000 7:16 AM
Subject: telephonar gratuitemente

> Vide anque al pagina:
>
> http://www.go2call.com/
>
> ubi vos trovara Go2Call.
>
> Esque nos pote telephonar gratuitemente in Europa e Nord America?

Io ha probate iste possibilitate e io ha telephonate de Italia al Svedia sin
que mi contator del traffico telephonic relevava un connection. Io jam
scribeva que io ora ha un connection 24/24 horas a Internet sin costos
telephonic.
Sape vos? De heri io ha duo connectiones ISDN 24/24 horas. Le ultime era
offerite grutuite per le prime sex menses de parte del principal compania
telephonic italian.
Ora io pote probar in mi studio duo computers connectite in continuation. Io
devenira un experto!
E si io non trovara correspondentes in interlingua? :-(((((

Io debera facer un full immersion, ha vos comprendite in qual lingua?

What bad luck! What bad luck! What bad luck!

Mario qui face exercitio, ma ille non es felice!

Quelle de'veine! Quelle de'veine! Quelle de'veine!

No! Le resultato non meliora!

Qual mal sorte! Melio!

Che sfiga! Plus natural!