From:
Jan Armann <[log in to unmask]>
Date:
Wed, 19 Nov 2003 13:21:59 +0100
Car Piet,

Io opina que ambe tu obras es multo interessante pro "lexicographos" futur
pro editiones differente. Ma non in forma imprimite. Esque possibile a
comprar le datafiles?

Io exhorta te a facer copias secur de tu obras a CD e stockar los in un loco
secur. Tal obras es multo, multo preciose!

Mi optime salutes

Janne