From:
Mario Malaguti <[log in to unmask]>
Date:
Mon, 24 Sep 2001 08:16:28 +0200
>.............  Multe gentes recipeva nove nomines quando
>le agentes de immigrationes ha miscomprendite le nomines
>pronunciate per le immigrantes.  Isto va facer difficile
>un cerca pro mi ancestres de Lituania.
>
>Stan
>

>Nos es mesticiates.

Mesticiar es le cruciar del racias; io ha apprendite le uso de un nove
termino!
Inter le activitates que io poterea ora practicar il serea justo le studio
del genealogia. Le materia me fascina, totevia illo es multo particular e io
deberea reprender le latino, facto que me mitte in subjection e me tene
lontan de iste projecto. Usque al 1866 io trovarea indicationes in le
archivos civil. Antea le 1866 io deberea consultar illos religiose e isto
deveni vermente fatigante, non per le manco de data, ma pro ubi trovar le
archivos que pote esser in un qualque millenna de sitos diverse.
Assi io me demanda: e que spera tu de cognoscer, pro qual utilitate?
Conclusion: io prefere otiar!

Mario sin longe genealogia.

Scarica GRATUITAMENTE MSN Explorer all'indirizzo
http://explorer.msn.it/intl.asp