Date:
Fri, 28 Nov 2008 19:41:30 +0100
Andrew Juhasz scribeva:
> Interessante. Io usa un altere methodo pro poner le emphase: io usa le
> accento super le littera, como:
> in mí conto. Mais io sape que tu opinion es que isto es impermissibile in
> ia, perque tu me ha correctate in le passate.
> Mais io prefere retener un lingua simple cón tal accentos, in vice de usar
> *le tue* constructiones ;-)
> (Re le correctiones de tal grandissime errores como le usa de accentos: vide
> in basso)

In re le poner emphase (pro attraher le attention), io ha un parve
methodo de grande efficacia que io vole submitter a vostre (a le vostre)
benevolentia.
Si io parla, io va exploder un colpo de pistola ANTE le parola super lo
que io vole placiar emphase.
Si io scribe, le methodo es un poco minus secur ma anque minus
periculose: io va scriver le parola BANG! ante le parola super lo que etc.
Exemplo: "robocap non perdeva su ration, quia ille BANG! numquam lo habeva"
Ha vos comprendite le simplicitate ingeniose de iste solution?

Vanitosemente,

robocap