From:
Jan Årmann <[log in to unmask]>
Date:
Sat, 19 Dec 1998 09:41:17 +0100
Salute!

Io sovente sta in contacto con Anne Bürgi qui nunc continua su studios
linguistic pro acquirer un doctorato in iste campo. Alcunos de nos,
Ingvar S. e Ensjo, ha me questioante si Anne poterea esser disponibile
pro nos a adjutar con problemas linguistic e forsan participar in le
Commission linguistic (Ferenc Jeszenszky). Illa ha hodie respondite.

[Anne]

Tu pote dar iste responsa a Ingvar e a altere personas si tu lo vole: Lo

que io pote acceptar, es de adjutar quando il ha un problema linguistic.

In le caso del parolas "aqui, aqueste...", un studio etymologic es
totalmente inutile. Il se carga de un question grammatical, que debe
esser tractate secundo le principios morphosyntaxic. Mi responsa es
clar:
tal parolas son inutile e, lo que es pejor,  illos va debilitar
interlingua in creante un variation in le morphemos grammatical.
Il ha duo "inimicos" interne a un lingua auxiliar: variation de
morphemos grammatical, e variation de pronunciation.

[Jan, re participation de Anne in le Commission linguistic]

> Io crede que Ferenc Jeszenszky va remaner in le comission (il es le
> singule ora). Io ha trovate Ferenc (e su sposa) multo sympathic e
> amabile.

[Anne]

Io crede totevia que illo non es utile de haber un comission linguistic
permanente.

[Jan]

Io lege hodie que Ensjo ha interrogate Mario si il serea possibile a
aperir un foro pro experimentatores ("aquetistas") in su dominio. Io
attende con sperantia un responsa positive e que le foro habera pauc
abonatos.

Amicalmente

Jan

--
Jan Årmann/Jan Armann
Generalsgatan 12 E; S-903 36 UMEÅ/UMEA, Sverige (Sweden)