From:
Jacques Dehée <[log in to unmask]>
Date:
Sun, 23 Feb 2003 02:32:07 -0500
IO HA SOLMENTE AMICOS IN LA ROMANICA.
Ma ‘2004’es multo differente de la Romanica
e ‘2004’ es principalmente un producto collective
de Lingua Mundi, malgrado le attitude defaitiste
e destructive de Daniele Nicolucci;
‘2004’ es un obra de audacia e de corage.

Io apprende tote le linguas construite disponibile.
Io ha apprendite la Romanica in 6 dies.
Desde, io ha apprendite altere linguas que interfere
alcun veces con Interlingua in mi uso de iste ultime
lingua.

Io labora multo pro ‘2004’ ; io non ha multo tempo,
e como io diceva in le forum de la Romanica :
io essera rar ora illac.

Un membro basic de la Romanica participava anque
a Lingua Mundi e es un membro determinante de ‘2004’.
Membros de Interlingua han lor impacto anque.
Un altere membro de la Romanica se ha proponite
e participara a la secunde phase ab Januario 2004.

Jan me demanda detalios concernante ‘2004’
in INTERLNG e quando io da indicationes,
anque in INTERLNG Jollino me reprocha que
non es le loco.
De la parte del creator de LINGUA MUNDI
que in su initio esseva contra INTERLINGUA,
isto es intolerabile !
Per favor, accorda vos violons !

In ‘2004’ le pronunciacion de la parola ‘ciencia’
es inequivoc. In Interlingua le pronunciacion de
 ‘scientia’ occasiona grande discussion non claudite.

Le besonio de un lingua auxiliar (inequivoc) es immense
e Interlingua debe evolver !