From:
Jan Årmann <[log in to unmask]>
Date:
Thu, 6 Mar 2008 15:56:49 +0100
Car Giovanni,

Tu idea de plus evidentemente describer objectos familiar es vermente un bon
idea. Anque a usar designos. Alcun ideas e material on pote forsan trovar in
mi curso Parla Interlingua!. Hic infra un extracto de un capitulo.

Janne

  *Campania**                                      Retro <#Lectiones>***

*Campagna*

In le campania on sovente ha agricultura

Nella campagna spesso c'è agricoltura

In plure paises anque silvicultura * foresteria es importante

In molti paesi anche la silvicultura è importante

Un fermero ha plure animales domestic:

Un contadino ha molti animali domestici

stallon, cavalla, pullo

stallone, giumenta, pollo

tauro, vacca, vitello

toro, vacca,vitello

ariete, ove, agno

ariete, pecora, agnello

capro, capra, capretto

capro, capra, capretto

verre e porca

verro e scrofa

gallo, gallina, gallinetta

gallo, gallina, gallinella

Un grande boveria al ferma

Una grande stalla nella fattoria

Stercore bovin es usate pro fertilisation de agros

Lo sterco bovino è usato per la fertilizzazione dei campi

Tritico * frumento

Frumento

Secale e avena

Segale e avena