From:
"Jimenez, Arturo" <[log in to unmask]>
Date:
Mon, 26 Apr 1999 09:58:58 -0500
Car amicos,

        Como que nos non usa nostre duple negation in interlingua??? Io
crede que isto es un caracteristica del linguas latine!! Le duple negation
existe in espaniol, portugese, francese, italiano, e mesme in grec
(griego/greek)!!! Proque si interlingua se basa in le linguas romance illo
non ha un duple negation?!? Pro me isto es un surprisa, e io es secur que il
me prendera alcun tempore facer me a le idea de apprender un lingua romance
e non usar le duple negation... Io vole lassar un cosa clar, io non es
contra isto, io sol vole saper proque interlingua non ha duple negation.
Alcun persona vole risponder mi demanda??
 Gratias!!

                A r t u r o